رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

جعفر قوام دوست

جعفر قوام دوست

26600 امتیاز

کسوت رشدمانی: 706 روز
نگارش 266 نگارش نظر 0 نظر پسند 0 پسند
ایمیل ghavamdoust@gmail.com
توسعه ظرفیت سازمانی

توسعه ظرفیت سازمانی برای حفظ زمان و منابع برای کمک به اشاعه نوآوری. این روند ممکن است شامل...

بودجه­‌های شخصی

بودجه­‌های شخصی به معنای ارائه بودجه به کاربران و ملزم کردن ایشان به صرف آن برای نیازهای مراقبتی...

قرارداد‌های دریافت سهم از پس­‌انداز

قرارداد‌های دریافت سهم از پس­‌انداز مانند قانون اصلاح مدیریت فن‌آوری اطلاعات ایالات متحده در...

راه‌­اندازی مشترک

راه‌­اندازی مشترک به معنای همکاری دو یا چند مجری راه­‌اندازی با مسئولیت‌پذیری مشترک در قبال...

دریافت تعهد از کمیسیون‌­ها و مجریان

تعهد یک نهاد عمومی با توانایی خرید، کمیسیون یا تأمین بودجه نوآوری، شرایط را برای رشد و پیشرفت...

قراردادهای چهارچوب‌دار

قراردادهای چهارچوب‌دار ابزارهایی هستند که از طریق آن تأمین‌کنندگان بالقوه توسط یک سازمان «یک...

حراج­‌های الکترونیکی

حراج‌­های آنلاین می‌­توانند ارزش پول یک مناقصه­‌­ی معین را افزایش دهند. آژانس راه‌­اندازی،...

تدارکات الکترونیکی

تدارکات الکترونیکی شامل انجام فرآیند خرید به صورت آنلاین است. این امر باعث می‌شود که...

قراردادهای خدمات اکتشافی

قراردادهای خدمات اکتشافی برای حصول اطمینان از وجود بودجه­‌‌ی مشخص برای کشف نوآوری، مانند...

پرداخت بر اساس نتایج

پرداخت بر اساس نتایج در NHS[1] به معنای پرداخت یک هزینه ثابت(تعرفه) به ارائه‌­دهنگان برای هر مورد به...

توسعه حرفه­‌محور

توسعه حرفه­‌محور، اختیارات سفارش‌دهی را به پزشکان و متخصصان خط‌مقدم محول می‌کند. این امر با این...

رقابت‌پذیری

رقابت‌پذیری و ارائه‌دهندگان متعدد برای ترویج تنوع نوآوری. در اینجا هدف، طراحی ساختاری در بازار...

توسعه بازارهای جدید

دولت از موقعیتی برخوردار است که می‌تواند به‌عنوان «کاربر اولیه»، کالاها و خدمات جدید را مورد...

راه‌­اندازی مبتنی بر نتایج

راه­‌اندازی مبتنی بر نتایج بدان معناست که یک نهاد راه‌­اندازی حاضر است یک تأمین‌کننده را در...

راه‌­اندازی خدمات نوآورانه

با افزایش قراردادهای خدماتی، کمیسیون‌سازی در بخش عمومی از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار شده ­است. این...

دولت به‌مثابه مشتری

دولت­‌ها، مشتری­‌های بزرگ کالا و خدمات هستند. برای مثال دولت انگلستان سالانه 125 میلیارد پوند کالا...

ایجاد تغییر از طریق استانداردها

ایجاد تغییر از طریق استانداردها با هدف اشاعه نوآوری. مقررات مربوط به ساختمان برای افزایش کارایی...

اشاعه و ترغیب جهانی

به‌عنوان مثال از طریق BUPA، برنامه‌­ی جهانیِ بانک جهانی برای ارائه کمک­‌های مبتنی بر تولید که...

انتشار بهترین تجربیات

انتشار بهترین تجربیات از طریق طرح­‌هایی مانند جوایز بیکن[1] در انگلیس که به مقامات محلی سرآمد در...

ایجاد تقاضای واسطه‌ای

ایجاد تقاضای واسطه‌ای از طریق کالاها و خدمات نوآورانه از طریق روش­‌های حرفه‌­ای. به‌عنوان مثال...

تبلیغات توسط تنظیم‌­کننده‌­ها

برای مثال تاثیر NICE [۱]، در افزایش فشار بر مجریان مراقبت­‌های بهداشتی برای به‌کارگیری روش­‌های...

توزیع از طریق سیاست‌­های عمومی

مقیاس­‌گذاری در بخش عمومی با سایر زمینه‌­ها همپوشانی دارد اما تفاوت­‌های مهمی نیز دارد. دولت با...

اهداف اجتماعی

به‌عنوان مثال مسابقه‌­ی «اتاق بازرگانی شیکاگولند» به دنبال روش‌های مبتکرانه برای افزایش...

کمک­‌هزینه­‌های مالی یا سایر مطالبات

برای مثال قرعه­‌کشی جایزه برای بازیافت‌­کنندگان در کانبرا[1] در رویداد«محرک­‌های سالم» توسط...

برندها و مارک‌­ها

یکی از روش‌های گسترش بازارهای اجتماعی استفاده از مارک‌­ها و برندهاست. این رویکرد، آگاهی از موضوع...