رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

جعفر قوام دوست

جعفر قوام دوست

26600 امتیاز

کسوت رشدمانی: 706 روز
نگارش 266 نگارش نظر 0 نظر پسند 0 پسند
ایمیل ghavamdoust@gmail.com
بازارهای هدف استارت‌آپ‌های سلامت دیجیتال

1ـ حوزه شهروندان/بیماران: ـ تناسب اندام و سبک زندگی( نظارت بر تغذیه و فعالیت، سامانه‌های آموزشی ـ...

تصویر 7: راه‌کارهای استارت‌آپی برای ضرورت بهبود داروها و تجهیزات پزشکی

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

تصویر 6: راه‌کارهای استارت‌آپی برای چالش مدیریت دانش در نظام سلامت

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

تصویر 5: راه‌کارهای استارت‌آپی برای چالش نبود داده‌های یکپارچه، روزآمد و معتبر ملی در حوزه سلامت

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

تصویر 4: راه‌کارهای استارت‌آپی برای ناکارآمدی نظام آموزش سلامت

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

تصویر 3: راه‌کارهای استارت‌آپی برای چالش ارتقاء سطح سواد سلامت شهروندان

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

تصویر 1: راه‌کارهای استارت‌آپی برای چالش سبک زندگی ناسالم شهروندان

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

تصویر 2: راه‌کارهای استارت‌آپی برای عدم دسترسی عادلانه شهروندان به خدمات سلامت

  #نوآوری_اجتماعی#کارآفرینی_اجتماعی#کسب_و_کار_اجتماعی...

مسائل راهبردی حوزه خدمات سلامت

1ـ سبک زندگی ناسالم شهروندان(تحرک ناکافی، تغذیه نامناسب، خواب نامطلوب و مانند آن‌) 2ـ عدم دسترسی...

ارزیابی تاثیر اجتماعی

روش­‌های ارزیابی تاثیر اجتماعی[1] از دهه 1960 مورد استفاده قرار می­‌گیرند و برآنند تا همه ابعاد ارزش...

تجزیه و تحلیل دوگانه هزینه ـ سود و آنالیز هزینه ـ اثربخشی

این روش به‌طور گسترده توسط مقامات دولتی و سازمان‌­ها برای ارزیابی یک پروژه یا پیشنهاد خاص برای...

مشاوران عمومی

نقش مشاوران و افراد دارای دانش تخصصی که می­‌توانند به‌عنوان کارگزاران دانش و مشاور در...

کتابچه‌­های راهنما و دستورالعمل‌ها

کتابچه‌­های راهنما و دستورالعمل‌ها نیز می‌تواند وسیله‌­ی موثر برای انتشار ابتکار یا بهترین روش...

انتشار از طریق وب

از روش‌­های بازاریابی آنلاین می­‌توان برای ورود به شبکه­‌های اجتماعی موجود و گسترش ایده­‌های...

رشد از طریق واسطه­‌ها

واسطه‌ها با گرد هم ‌آوردن مردم و ایده‌­ها و افراد دارای ­منبع، نقش مهمی در گسترش و اشاعه...

مؤسسات و ارگان­‌های شبه‌حرفه‌­ای

مؤسسات و ارگان­‌های شبه‌حرفه‌­ای با برگزاری کنفرانس­‌ها و سایر ابزارهای گردش اطلاعات...

انتشار از طریق رسانه

برای مثال «شام مدرسه جیمی»[1] در انگلستان که تغذیه سالم را در مدارس ابتدایی و متوسطه تبلیغ کرد و به...

نمایشگاه تجاری

نمایشگاه تجاری، پلتفرمی مهم برای پخش اطلاعات در مورد محصولات، خدمات و سازمان­‌های جدید است....

اشاعه از طریق رویدادها

سینپوپ[1] رویدادی در مکزیک است که با پخش فیلم‌های رایگان و عمومی برای گرد هم ­آوردن مردم استفاده...

پلتفرم­‌ها

پلتفرم­‌ها ابزارها و منابع مورد نیاز برای سازمان­دهی را در اختیار مردم قرار می‌­دهند. آن‌ها به...

برندهای عمومی

در توسعه برند یک سرمایه­‌گذاری، دو مدل وجود دارد. یکی برندهای خصوصی است که از مرکز به‌طور کامل...

مدل‌­های تطبیقی

مدل‌­های تطبیقی برای کاهش هزینه‌­ها و یا بهبود اثربخشی. یک مثال خوب در این زمینه کار انجمن...

اطمینان از کفایت زنجیره‌­ی عرضه برای تولید انبوه

یکی از مسائلی که در مقیاس‌بندی وجود دارد این است که چگونه می توان از منابع کافی ورودی‌های کلیدی...

بسیج ظرفیت سازمانی موجود

یک راهکار دیگر، جستجوی سازمان‌­های موجود برای تحقق نوآوری است. این امر می‌تواند از طریق...

رشد از طریق مردم

رشد از طریق مردم می‌تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد: مثلاً مشارکت علاقمندان به یک نوآوری برای...