در محیط غیرقابلپیشبینی امروزی که به صورت فزاینده در حال تغییر است، کسب و کارها دقیقاً به طراحی نیاز دارند، زیرا:
1ـ نخست اینکه طراحی یعنی عمل کردن، در صورتی که کسب و کار اغلب در مرحله حرف زدن گیر میکند.
2ـ دوم اینکه طراحی به ما یاد میدهد چگونه به چیزها حس واقعی بودن بدهیم، و امروز بخش عمده فصاحت و بلاغت کسب و کارها، نسبت به کسانی که قرار است کارها را عملی کنند، تا حد زیادی بیربط باقی میماند.
3ـ سوم اینکه طراحی، برای سروکار داشتن با عدم قطعیت مناسب است؛ و وسواس کسب و کار نسبت به تجزیهوتحلیل، مناسبترین حالت برای دنیایی با ثبات و قابل پیشبینی است.
4ـ چهارم اینکه طراحی در نظر میگیرد که محصولات و خدمات، توسط انسانها خریداری میشوند، نه مشتریان هدفی که به دستههای جمعیتشناختی بخشبندی شدهاند.
Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers
https://www.amazon.com/Designing-Growth-Thinking-Managers-Publishing/dp/0231158386/ref=sr_1_1?crid=1TMCBTGOKQAXS&keywords=designing+for+growth&qid=1677958584&sprefix=designing+for+%2Caps%2C366&sr=8-1