رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

نمایشگاه تجاری

نمایشگاه تجاری، پلتفرمی مهم برای پخش اطلاعات در مورد محصولات، خدمات و سازمان­‌های جدید است. آن‌ها همچنین عملکردی مهم در ایجاد شبکه­ دارند. نمایشگاه‌های تجاری می­‌توانند به‌عنوان یک ابزار مؤثر در گسترش نوآوری اجتماعی نظیر مسائل مربوط به ساختمان‌­سازی سازگار با محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

نگارش توسط جعفر قوام دوست 07 مرداد 1402

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !