رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

مدل­‌های تجاری نوآورانه

مفهوم تجارت در اقتصاد اجتماعی به همان میزان مراقبت و خلاقیت در تولید نیاز دارد که ایده­‌های اجتماعی. اگر این دو با هم همراه شوند به بهترین وجه توسعه می­‌یابند و به ثبات و تقویت یکدیگر کمک می‌کنند. مدل­‌های تجاری استراتژی‌­هایی برای پایداری به موسسات اجتماعی ارائه می‌­دهند. این مدل‌ها باید ساده، قانع‌­کننده و کارآمد باشند چرا که علاوه بر ایده­‌های اجتماعی، جذابیت سرمایه­‌گذاری نیز در چنین فاکتورهایی جمع می‌شود. مدل­‌های تجاری کارآمد، خود بستری برای نوآوری اجتماعی هستند. آن‌ها به تنوع و گوناگونی الگوهای تجاری در بازارهای تبلیغاتی هستند و از ارائه خدمات مستقیم گرفته تا کمیسیون‌های عالی­‌رتبه دولتی، از مدل‌هایی که برای مشتری ارزش‌آفرینی می‌کنند گرفته تا مدل‌هایی مشابه آنچه به صورت آنلاین موجودند و اطلاعات و دارایی‌های انتزاعی را منتشر می‌کنند را شامل می‌شوند.

نگارش توسط جعفر قوام دوست 28 خرداد 1402

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !