ما شش مرحله برای نوآوری اجتماعی مشخص کردهایم که ایدهها را از آغاز تا تاثیرگذاری ارائه میدهد. این مراحل همیشه پیدرپی نیستند، بعضی از نوآوریها مستقیم به مرحلهی عمل یا حتی مقیاسگذاری میرسند و در این میان توسط بازخوردگیری با یکدیگر ارتباط دارند. تمامی این مراحل نقاطی مشترک دارند اما در عینحال واجد ویژگیهای مشخص فرهنگی و مهارتهای ویژه نیز هستند. این مراحل همچنین چهارچوبی کاربردی برای بررسی انواع مختلف حمایتهایی که نوآوران و نوآوری برای رشد نیاز دارند به دست میدهد.
The Open Book of Social Innovation
https://www.nesta.org.uk/report/the-open-book-of-social-innovation/