رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

سیستم بازخورد

نیازهای جدید می‌­توانند از طریق سیستم بازخورد موثر در معرض دید گذاشته شوند. چنین سیستمی می‌تواند به متخصصین و کارکنان خط‌مقدم(صف) کمک کند احتیاجات و نیازهای کاربران را درک کنند و بر اساس آن خدمات بهتری ارائه دهند. سیستم بازخورد؛ از کارکنان خط مقدم، کاربران تا مدیران ارشد و کارمندان را شامل می‎‎‌شود. چرخه­‌ی بازخورد، پیش شرط لازم برای یادگیری، بررسی و بهبود است و می‌تواند شامل پژوهش خدمات خط مقدم(صف) برای بهره‌‌گیری از تجربه متخصصان و کارکنان با استفاده از تکنیک‌هایی مثل مصاحبه­ عمیق و روش­‌های مردم‌نگاری و مشاهده باشد. کاربران به کیفیت خدمات از طریق مدل‌هایی مبتنی بر وب به ارائه‌دهندگان خدمات بازخورد می‌­دهند. در ایالات متحده یک اپلیکیشن رایگان و جدید به­ نام iBurgh به اهالی منطقه اجازه می‌دهد با ارسال عکس­‌هایی از مشکلات منطقه­ زندگی­شان مانند چاله­‌ها، نقاشی‌­های دیوارها، ماشین‌­های متروک به سیستم شکایات شهری که حاوی داده­‌های سامانه­ موقعیت‌­یاب جهانی است، محل دقیق مشکل را نشان دهند. این شکایات به حوزه­ مرتبط در شهرداری ارجاع داده می‌شود.

 

 

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۱۸ تیر ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !