رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

رقابت‌­ها و چالش­‌ها

رقابت‌­ها و چالش­‌ها می‌تواند ابزاری موثر برای یافتن منابع جدید نوآوری اجتماعی باشند. همچنین می‌تواند به سرعت‌بخشی رشد راه­‌حل‌های جدید مشکلات اجتماعی کمک کنند. با این وجود، برخلاف بازار خصوصی، رقابت همیشه محرک توسعه نوآوری­‌های جدید در اقتصاد اجتماعی نیست. این بدین معناست که لازم است ساختارها و رقابت‌­ها طوری باشند که شرکت‌­کنندگان فرصت همکاری، به اشتراک‌­گذاری و یادگیری از یکدیگر را داشته باشند.

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !