رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

توسعه بازارهای جدید

دولت از موقعیتی برخوردار است که می‌تواند به‌عنوان «کاربر اولیه»، کالاها و خدمات جدید را مورد استفاده قرار داده و ارزش آن‌ها را در مقیاسی گسترده­‌تر نشان دهد. دولت قادر است بازده و بازخوردی را ارائه دهد که می‌تواند به سازمان ها کمک کند محصولات و خدمات خود را اصلاح کنند تا بتوانند به طور مؤثرتری در بازار جهانی رقابت کنند. اغلب ممکن است این امر(فرایند خرید و بازخورد) به منظور سرعت بخشیدن به کاهش هزینه­‌ها، گزینه‌­ها و خدمات پرهزینه‌­تر را در برگیرد.

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۳۱ تیر ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !