رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

برندهای عمومی

در توسعه برند یک سرمایه­‌گذاری، دو مدل وجود دارد. یکی برندهای خصوصی است که از مرکز به‌طور کامل کنترل می‌­شوند و در عوض متعهد به کنترل زنجیره‌­های عرضه و کلیه جنبه‌­های اجرایی مربوط به برند هستند. در مقابل برندهای عمومی که نمونه‌­ای از آن‌ها را در جنبش­‌های اجتماعی می‌­بینیم، سایر افراد و نهادها را به مشارکت در توسعه­‌ی سرمایه­‌گذاری و روش­‌های ارتباطی آن دعوت نموده و آن‌ها را حول یک مفهوم مشترک جمع می‌کند.

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !