سرمایهگذاری اجتماعی به ویژه مشاغل ویژه تأمین مالی و کمک مالی به برندسازی مشکوک هستند. معمولاً دولتها بخاطر صرف هزینه برای برندسازی مورد انتقاد قرار میگیرند. حامیان مالی تمایلی به تأمین هزینه برای برندها و توسعه آنها ندارند. با این وجود هر سرمایهگذاریای استایل ظاهری خود را دارد. این بخشی از روش برقراری ارتباط آنهاست. سرمایهگذاریهای اجتماعی باید برندسازی را بهعنوان امری ببینند که نشاندهندهی حضور آنهاست و نظر مردم را جلب میکند. این اولین قدم برای گسترش ارتباطات و مراودات است.
The Open Book of Social Innovation
https://www.nesta.org.uk/report/the-open-book-of-social-innovation/