رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

ایجاد تقاضای واسطه‌ای

ایجاد تقاضای واسطه‌ای از طریق کالاها و خدمات نوآورانه از طریق روش­‌های حرفه‌­ای. به‌عنوان مثال می‌توان به خرید و استفاده مجدد از کالاهای قابل بازیافت یا سبز[1] مانند تجهیزات اداری بازیافتی یا مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست اشاره کرد.

[1] مواد سبز؛ موادی هستند که بومی و تجدید پذیر هستند.

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۲۶ تیر ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !