رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

استراتژی­‌های تجاری

استراتژی تجاری درباره‌­ی چگونگی قرارگیری سرمایه‌­گذاری پیشنهادی در زمین بازی اقتصاد شرط الزامی یک مدل تجاری است. این استراتژی‌ها کلید کنترل بخش‌های مختلف تولید است. این نکات در برخی شرایط در مبحث خرده­‌فروشی و توزیع و در برخی دیگر بخش مهمی از فرآیند یا سیستم مدیریت دانش و یا کنترل یک ورودی اصلی مثل یکی از کارکنان و یا موقعیتی حساس (مثلا در ورزش) اهمیت پیدا می‌کنند. طرح نقشه یک بخش نقاطی که در آن سرمایه‌­گذاری اجتماعی جدید بیشترین شانس موفقیت و تأثیرگذاری بر نحوه کار آن بخش را دارد مشخص می‌کند.

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !