رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

ارتقا و بازاریابی خدمات و برنامه‌­های نوآورانه

ارتقا و بازاریابی خدمات و برنامه­‌های نوآورانه برای جهت‌دهی به رفتار مشتریان. این روش شامل تحقیقات بازار، تقسیم بازار و کمپین‌های هدفمند است. نمونه­‌هایی از این اقدامات عبارتند از کمپین «5 در یک روز»[1]، ارتقای خدمات ترک سیگار رایگان و کمپین جدید NHS به نام «برای زندگی تغییر کنید»[2] که فعالیت­های سالمی چون فوتبال، یوگا و شنا را ترویج می­‌کند.

[1] ‘5 a day’

[2] ‘Change4Life’

نگارش توسط جعفر قوام دوست 26 تیر 1402

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !