رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

ائتلاف­‌ها و شبکه­‌ها

ائتلاف‌­ها و شبکه­‌ها به طرز فزاینده­‌ای عامل تغییرات موفقیت‌­آمیز هستند. در حالی که در تجارت، عامل اصلی نوآوری­ شرکت یا سازمان است. در حوزه اجتماعی احتمالاً پویایی و انگیزه برگرفته از یک شبکه گسترده­‌تر، ارتباطات واسطه‌های دولتی در بخش عمومی و یا تأمین‌کنندگان شرکت‌­های اجتماعی، طرفداران جنبش‌­های اجتماعی و کارآفرینان در تجارت زمینه‌ساز نوآوری است. این یکی از دلایل بی­شماری‌ست که چرا به‌کارگیری مستقیم الگوهای تجاری به حوزه‌­ی اجتماعی ممکن است مشکل‌ساز باشد.

 

نگارش توسط جعفر قوام دوست ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

نظرات
برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !