نیازهای جدید میتوانند از طریق سیستم بازخورد موثر در معرض دید گذاشته شوند. چنین سیستمی میتواند به متخصصین و کارکنان خطمقدم(صف) کمک کند احتیاجات و نیازهای کاربران را درک کنند و بر اساس آن خدمات بهتری ارائه دهند. سیستم بازخورد؛ از کارکنان خط مقدم، کاربران تا مدیران ارشد و کارمندان را شامل میشود. چرخهی بازخورد، پیش شرط لازم برای یادگیری، بررسی و بهبود است و میتواند شامل...
دادههای کاربرمحور یکپارچه مانند سوابق الکترونیکی بیمار در انگلستان که در صورت اتصال به شبکه و مدلهای رایانش ابری، توانایی تشخیص الگوهای پرتکرار را فراهم میکند. وجود یک سیستم منسجم برای نظارت بر بیماران کلیوی به پیشرفتهای چشمگیر در آمار نجاتیافتگان و کاهش هزینهها در ایالات متحده منجر شدهاست....
دادههای تحت کنترل شهروندان مثل سوابق درمانی یا ایدههایی که از نرمافزار مدیریت ارتباط با فروشنده توسعه یافتهاند و هدفشان این است که شهروندان را در جایگاه کنترل دادههای شخصی که عمدتاً توسط شرکتهای بزرگ و سازمانهای دولتی نگهداری میشوند، قرار دهند. این کار به آنها اجازه میدهد که شرایط خود را منعکس کنند و رفتار و اعمال خود را نشان...
خدمات جامع شامل خدمات مبتنی بر تلفن است که بانکی اطلاعاتی برای تحلیل الگوهای مشکلات مکرر و درخواستها فراهم میکند....
ابزارهایی برای مدیریت دانش در یک سیستم به اشتراکگذاری اطلاعات حساس بین ادارات کمک میکند و زمینه را برای شناخت شکافها و همپوشانیها فراهم میکند و امکاناتی را برای هماهنگی و بهبود خدمات به دست میدهد. یک مثال آن ویکی جامع اطلاعاتی ایالات متحده برای نشر اطلاعات...