رشدمان

برای بقاء، رشد و غول شدن در دوران جدید

نوآوری

مدار اطلاعات

سیستم بازخورد

نیازهای جدید می‌­توانند از طریق سیستم بازخورد موثر در معرض دید گذاشته شوند. چنین سیستمی می‌تواند به متخصصین و کارکنان خط‌مقدم(صف) کمک کند احتیاجات و نیازهای کاربران را درک کنند و بر اساس آن خدمات بهتری ارائه دهند. سیستم بازخورد؛ از کارکنان خط مقدم، کاربران تا مدیران ارشد و کارمندان را شامل می‎‎‌شود. چرخه­‌ی بازخورد، پیش شرط لازم برای یادگیری، بررسی و بهبود است و می‌تواند شامل...

داده‌های کاربرمحور

داده‌های کاربرمحور یکپارچه مانند سوابق الکترونیکی بیمار در انگلستان که در صورت اتصال به شبکه و مدل‌­های رایانش ابری، توانایی تشخیص الگوهای پرتکرار را فراهم می‌­کند. وجود یک سیستم منسجم برای نظارت بر بیماران کلیوی به پیشرفت‌های چشم­گیر در آمار نجات­‌یافتگان و کاهش هزینه‌­ها در ایالات متحده منجر شده‌­است....

داده­‌های تحت کنترل شهروندان

داده­‌های تحت کنترل شهروندان مثل سوابق درمانی یا ایده­‌هایی که از نرم­‌افزار مدیریت ارتباط با فروشنده توسعه یافته‌­اند و هدف‌شان این است که شهروندان را در جایگاه کنترل داده­‌های شخصی که عمدتاً توسط شرکت­‌های بزرگ و سازمان­‌های دولتی نگه­داری می‌­شوند، قرار دهند. این کار به آن‌ها اجازه می‌­دهد که شرایط خود را منعکس کنند و رفتار و اعمال خود را نشان...

خدمات جامع

خدمات جامع شامل خدمات مبتنی بر تلفن است که بانکی اطلاعاتی برای تحلیل الگوهای مشکلات مکرر و درخواست­‌ها فراهم می‌کند....

 ابزارهایی برای مدیریت دانش در یک سیستم

ابزارهایی برای مدیریت دانش در یک سیستم به اشتراک‌­گذاری اطلاعات حساس بین ادارات کمک می‌کند و زمینه را برای شناخت شکاف­‌ها و هم­پوشانی­‌ها فراهم می­‌کند و امکاناتی را برای هماهنگی و بهبود خدمات به دست می­‌دهد. یک مثال آن ویکی جامع اطلاعاتی ایالات متحده برای نشر اطلاعات...